V nemškem taborišču Allach, podružnici Dachaua, je po osvoboditvi taborišča maja 1945, med pričakovanjem povratka v domovino, Boris Kobe, arhitekt in slikar, na »slovenskem bloku« (št. 10) ustvaril zelo izvirno in posebno umetniško delo, komplet 54 risb – kart majhnega formata 9 x 6 cm, narisanih s tušem in z barvnimi svinčniki, z naslovom Taboriščni tarok. Ikonografija Taboriščnega taroka se zelo razlikuje od klasičnih podob na navadnih tarok kartah. V sklopu kart s figurami je umetnik upodobil taboriščnike kot nadomestilo za kralje, kraljice, konjenike (kavale) in fante, kot jih poznamo pri klasičnem taroku. Umetnik je na svoj izvirni način na kartah narisal prizore krute resničnosti, ki jih je kot interniranec doživljal v treh koncentracijskih taboriščih. Ko je Kobe na srčev as zapisal »PRINTED BY KOBE BORIS NO 142841 KZ-ALLACH«, je poudaril, da so bili jetniki v taborišču popolnoma razčlovečeni in ponižani na najnižjo možno raven, saj niso bili obravnavani kot ljudje, temveč zgolj kot gole številke. Eno od njegovih sporočil morda lahko razumemo tudi tako, da je bilo vse, kar so počeli s taboriščniki, en sam absurd in kruta igra s človeškimi usodami in življenji, nenazadnje pa tudi kot opomin in svarilo, naj se podobna kruta igra nikoli več ne odigra.
Taboriščni tarok je vpisan na Nacionalno listo Spomin sveta.