Grafika Toneta Kralja z naslovom Pot v partizansko bolnico je močna vizualna pripoved, ki na izrazito ekspresiven način upodablja človečnost v času vojne. Gre za jedkanico, ki jo umetnik oblikoval v značilnem kontrastu svetlobe in sence ter z ostro stilizacijo figur in ozadja, kar ustvaril napeto, skoraj gledališko prizorišče. V črno-beli kompoziciji je ujel trenutek boja ne le proti sovražniku, ampak tudi proti naravi, bolečini in smrti. Osrednji motiv je skupina ljudi – partizanov in bolničarke – ki v težkih zimskih razmerah po strmi gorski poti nosijo ranjenca na nosilih proti varnejšemu zavetju, partizanski bolnišnici. Ranjena ni le oseba na nosilih, temveč tudi nekateri, ki ga spremljajo.

Celotna kompozicija je postavljena v diagonalo, kar vizualno poudarja težavnost poti in napor, ki ga liki vlagajo v svoj trud. Ta diagonalna usmerjenost služi tudi kot simbolni poudarek – gibanje navzgor lahko beremo kot metaforo za upanje, vztrajnost in moralno pokončnost, ki presega zgolj fizično premikanje v prostoru. Figure nosilcev so upodobljene v različnih držah, odločno nagnjene naprej, z izrazi osredotočenosti in utrujenosti.
Značilna za Kraljevo umetnost je robustna stilizacija likov. Telesa so trdna, gibanja zadržana, obrazi skoraj brez podrobnosti, s čimer umetnik ni iskal portretne individualnosti, temveč univerzalnost. Prikazani ljudje predstavljajo vsakogar – borca, nosilca, bolničarko – kot del širše skupnosti, ki v vojnih razmerah deluje v sozvočju. V tem vidiku se kaže tudi humanistična plat umetnosti, nastale med vojno, ki veleva, da vojna ni razčlovečila ljudi, vendar je, nasprotno, še bolj poudarila njihovo človečnost.
Ozadje grafike je temno, skoraj povsem črno, z nekaj belimi praskami in linijami, ki nakazujejo snežno pokrajino, skalovje ali drevje v vetru. Ta kontrast ustvarja občutek hladnega in surovega okolja, skozi katerega se figura ranjenca in njegovih spremljevalcev skoraj svetlobno izrezuje iz teme.
Pot v partizansko bolnico je torej več kot zgolj dokumentiranje vsakodnevnega vojnega prizora, saj gre za vizualno odo solidarnosti. Grafika nagovarja gledalca z izrazitim občutkom empatije in spoštovanja do upodobljenih, obenem pa postavlja vprašanja o vrednotah, ki presegajo zgodovinski trenutek, saj vključuje univerzalno sporočilo o človeški povezanosti in požrtvovalnosti.