Stalna razstava
Tematski pogovor in kreativno izražanje
V 20. stoletju so ljudje iznašli veliko tehničnih novosti, ki so močno spremenile naše vsakdanje življenje. Učenci aktivno in na zabaven način odkrivajo in spoznavajo pomembne izume 20. stoletja ob igrah »pantomime« in »nariši ali opiši«. Vsak izum je predstavljen z anekdoto ali zgodbo, ki ga še podrobneje oriše.
Ključni cilji
- primerjanje ključnih izumov in odkritij
- spoznavanje vpliva izumov na vsakdanje življenje ljudi
- umestitev ključnih znanstvenih in tehnoloških novosti v ustrezen zgodovinski čas in prostor
- spoznavanje razlike med dobro in slabo platjo izumov

Učna ura z vprašanji in odgovori
V obliki zabavnega tekmovalnega kviza spoznavamo državo Republiko Slovenijo, njeno ozemlje in pokrajine ter sosednje države. Spoznamo organiziranost slovenske države. Pogovorimo se o državnih simbolih – himni, zastavi in grbu. Naučimo se, katere narodne manjšine živijo v Sloveniji ter kje živijo Slovenci v zamejstvu in po svetu. Na koncu se posvetimo tudi vprašanju, kako je Slovenija povezana z Evropsko unijo. Skupina, ki zbere več točk, je nagrajena.
Ključni cilji
- spoznavanje državnih simbolov
- spoznavanje organiziranosti slovenske države
- spoznavanje različnosti prebivalstva v Sloveniji (narodne manjšine, priseljenci)
- spoznavanje osnovnih dejstev o Slovencih v zamejstvu, o slovenskih izseljencih in zdomcih
- spoznavanje organiziranosti EU

Občasna razstava
Interaktivna delavnica ob razstavi Marjan Ciglič – mojster za vse čase
Z vodenim opazovanjem in raziskovanjem fotografij izjemnega fotoreporterja Marjana Cigliča se bodo učenci in dijaki na igriv način urili v timskem delu, komunikaciji, koncentraciji in opazovanju podob, s katerimi se vsakodnevno srečujejo v različnih medijih.



Interaktivna delavnica ob razstavi Zdravstvo in medicina na Slovenskem od začetka 20. stoletja do danes
Kako dobro poznamo delovanje človeškega telesa, različne bolezni, mehanizme za boj proti boleznim ter pravila osebne higiene? Učenci in dijaki bodo svoje znanje preizkusili pri učni uri, ki bo potekala ob igri kviza. Učna ura lahko služi kot samostojna dejavnost ali kot dopolnitev predhodnega raziskovalnega ogleda.


