Pregledno vodstvo po stalni razstavi Slovenci v 20. stoletju
Voden ogled stalne razstave
Učencem in dijakom približa slovensko zgodovino od začetka 20. stoletja do današnjih dni preko pogovorov o ključnih dogodkih preteklega stoletja. Na voljo so tudi delovni listi, prilagojeni starosti otrok, in vodeni ogledi, osredotočeni le na posamezno zgodovinsko obdobje, kot so prva ali druga svetovna vojna, obdobje med vojnama, obdobje od 1945 do 1961 ali obdobje od 1961 do 1980 ter demokratizacija in osamosvojitev Slovenije. Vodstvo spremljajo tudi delovni listi za osnovne in srednje šole, na spletni strani muzeja pa je na voljo tudi interaktivna oblika delovnih listov.
Zadnja leta v vodstvo po stalni razstavi redno vključujemo zgodbe in anekdote iz slovenske zgodovine 20. stoletja. Tako želimo učencem in dijakom dati sidra, na katera navežejo snov, ki jo slišijo pri pouku. In kot pravijo sami, je tako še bolj zanimivo.
Vstopnina v muzej (za ogled vseh razstav): 4,00 EUR/učenca
Vodstvo: 1,00 EUR/učenca
Trajanje: 90 minut
Ključni cilji
- izgrajevanje, razširjanje in poglabljanje znanja o najpomembnejših dogodkih, pojavih in procesih iz nacionalne zgodovine 20. stoletja
- razvijanje spretnosti časovne in prostorske predstavljivosti
- razvijanje zavesti o narodni identiteti in državni pripadnosti ob razširjanju znanja o slovenski zgodovini
|
Tehnološki napredek v moderni dobi
Tematski pogovor in kreativno izražanje
V 20. stoletju so ljudje iznašli veliko tehničnih novosti, ki so močno spremenile naše vsakdanje življenje. Učenci aktivno in na zabaven način odkrivajo in spoznavajo pomembne izume 20. stoletja ob igrah »pantomime« in »nariši ali opiši«. O vsakem izumu se pogovorimo in ga še podrobneje spoznamo.
Cena: 3,00 EUR/učenca
Trajanje: 45 minut
Ključni cilji
- primerjanje ključnih izumov in odkritij
- spoznavanje vpliva izumov na vsakdanje življenje ljudi
- umestitev ključnih znanstvenih in tehnoloških novosti v ustrezen zgodovinski čas in prostor
- spoznavanje razlike med dobro in slabo platjo izumov
|
Spoznavanje države Republike Slovenije
Učna ura z vprašanji in odgovori
V obliki zabavnega nagradnega kviza spoznavamo našo državo, njeno ozemlje in pokrajine ter sosednje države. Pogovorimo se o državnih simbolih – himni, zastavi in grbu. Naučimo se, kdo so slovenske narodne manjšine in kako je Slovenija povezana z Evropsko unijo.
Cena: 3,00 EUR/učenca
Trajanje: 45 minut
Ključni cilji
- spoznavanje državnih simbolov
- spoznavanje organiziranosti slovenske države
- spoznavanje različnosti prebivalstva v Sloveniji (narodne manjšine, priseljenci)
- spoznavanje osnovnih dejstev o Slovencih v zamejstvu, o slovenskih izseljencih in zdomcih
- spoznavanje organiziranosti EU
|
Časovnica
Razporejanje raznovrstnih zgodovinskih virov
Učna ura, na kateri učenci z zgodovinskimi viri sami sestavijo časovni trak zgodovine 20. stoletja. Dodajajo ključne politične, gospodarske in kulturne dogodke, fotografije, izume in predmete. Tako lažje vizualizirajo sočasnost dogodkov, se o njih pogovorijo in si tudi več zapomnijo. Učenci ponovijo snov, pridobijo vizualen pregled posameznega obdobja in se bolje časovno orientirajo. Delavnico priporočamo vsem skupinam, ki si bodo ogledale stalno razstavo.
Cena: 3,00 EUR/učenca
Trajanje: 45 minut
Ključni cilji
- orientacija v času z uporabo časovnega traku
- izdelovanje kronološkega prikaza dogodkov iz preteklosti na preprostem časovnem traku
- poznavanje temeljnih obdobij iz slovenske zgodovine 20. stoletja
- uporabljanje zgodovinskih virov pri raziskovanju preteklosti
|
Dešifriranje sporočil
Tematski pogovor in dešifriranje besedil
Delavnica je sestavljena iz dveh delov. V prvem delu podrobneje spoznamo nemški šifrirni stroj Enigmo in njegove kriptografske značilnosti, po katerih slovi. V drugem delu učenci sami dešifrirajo dve šifrirani besedili. Pri prvem besedilu skupaj poiščemo ključ. Drugo besedilo pa razvozlajo s pripomočkom za ročno dešifriranje, ki so ga uporabljali vse do izuma Enigme.
Cena: 3,00 EUR/učenca
Trajanje: 45 minut
Ključni cilji
- pojasnitev pomena izuma in njegova umestitev v zgodovinski čas in prostor
- ugotavljanje vpliva sodobne vojaške tehnične iznajdbe na življenje po vojni
- razvijanje logičnega mišljenja
|
Slovenci v obdobju prve svetovne vojne
Iskanje informacij iz raznovrstnih zgodovinskih virov, delo v skupini, poročanje
Na učni uri ob delu z zgodovinskimi viri podrobno spoznamo obdobje prve svetovne vojne. Primerjamo vzroke in povod za začetek vojne, na zemljevidu pokažemo, kje so se bojevali slovenski vojaki, pojasnimo določila in posledice tajnega Londonskega sporazuma s poudarkom na soški fronti, se pogovorimo o vplivu vojne na civilno prebivalstvo in razložimo okoliščine nastanka Države SHS.
Cena: 3,00 EUR/učenca
Trajanje: 90 minut
Ključni cilji
- umestitev ključnih dogodkov in procesov, povezanih s Slovenci v prvi svetovni vojni, v ustrezen zgodovinski čas in prostor
- razvijanje spretnosti zbiranja in izbiranja informacij iz različnih medijev, kritično presojanje njihove uporabne vrednosti
- oblikovanje svojih zaključkov, mnenj, stališč, interpretacij
- razvijanje socialnih spretnosti pri različnih oblikah sodelovalnega učenja
|
Slovenci med drugo svetovno vojno
Iskanje informacij iz raznovrstnih zgodovinskih virov, delo v skupini, poročanje
Na učni uri ob delu z zgodovinskimi viri podrobno spoznamo obdobje druge svetovne vojne. Ob razkosanem zemljevidu slovenskega ozemlja opišemo življenje pod vsemi štirimi okupatorji, pojasnimo odnos Slovencev do okupacije, nastanek NOB, se pogovorimo o položaju civilnega prebivalstva v obdobju pomanjkanja, omenimo državljansko vojno in zaključne boje druge svetovne vojne na slovenskem ozemlju.
Cena: 3,00 EUR/učenca
Trajanje: 90 minut
Ključni cilji
- umestitev ključnih dogodkov in procesov, povezanih s Slovenci v drugi svetovni vojni, v ustrezen zgodovinski čas in prostor
- razvijanje spretnosti zbiranja in izbiranja informacij iz različnih medijev, kritično presojanje njihove uporabne vrednosti
- oblikovanje svojih zaključkov, mnenj, stališč, interpretacij
- razvijanje socialnih spretnosti pri različnih oblikah sodelovalnega učenja
|
Slovenci v prvem desetletju po drugi svetovni vojni
Iskanje informacij iz raznovrstnih zgodovinskih virov, delo v skupini, poročanje
Učna ura, ki ob delu z zgodovinskimi viri obravnava obdobje od konca druge svetovne vojne do sredine petdesetih let. Razložimo povojni sistem oblasti in nasilen obračun z nasprotniki, se pogovorimo o značilnostih življenja z vidika gospodarskega, družbenega in socialnega delovanja ter pojasnimo določitev mej. Opišemo tudi značilnosti informbirojevskega spora in posledice le-tega za jugoslovansko notranjo in zunanjo politiko.
Cena: 3,00 EUR/učenca
Trajanje: 90 minut
Ključni cilji
- umestitev ključnih dogodkov in procesov, povezanih s Slovenci v prvem desetletju po drugi svetovni vojni, v ustrezen zgodovinski čas in prostor
- razvijanje spretnosti zbiranja in izbiranja informacij iz različnih medijev, kritično presojanje njihove uporabne vrednosti
- oblikovanje svojih zaključkov, mnenj, stališč, interpretacij
- razvijanje socialnih spretnosti pri različnih oblikah sodelovalnega učenja
|
Življenje Slovencev v šestdesetih in sedemdesetih letih 20. stoletja
Iskanje informacij iz raznovrstnih zgodovinskih virov, delo v skupini, poročanje
Učna ura, ki ob delu z zgodovinskimi viri pokaže, kako so spremembe v gospodarskem, političnem in kulturnem življenju vplivale na spreminjanje načina življenja Slovencev v 60. in 70. letih preteklega stoletja. Med drugim govorimo o gospodarskih reformah in poskusu liberalizma, potrošništvu, kritični mladini, motorizaciji, razvoju popularne kulture in dopustništva.
Cena: 3,00 EUR/učenca
Trajanje: 90 minut
Ključni cilji
- umestitev ključnih dogodkov in procesov, povezanih s Slovenci v 60. in 70. letih, v ustrezen zgodovinski čas in prostor
- razvijanje spretnosti zbiranja in izbiranja informacij iz različnih medijev, kritično presojanje njihove uporabne vrednosti
- oblikovanje svojih zaključkov, mnenj, stališč, interpretacij
- razvijanje socialnih spretnosti pri različnih oblikah sodelovalnega učenja
|
Modernizacija življenja Slovencev po drugi svetovni vojni
Iskanje informacij iz raznovrstnih zgodovinskih virov, delo v skupini, poročanje
Na učni uri primerjamo značilnosti življenja v Sloveniji v posameznih obdobjih po drugi svetovni vojni z vidika modernizacije stanovanj, povečanja motorizacije, razvoja potrošništva, sprememb prehranjevalnih navad, šolskih reform, preživljanja prostega časa in dopustovanja ter sprememb na področju zdravstva. Dejansko pogledamo, kako se je po letu 1945 spremenilo vsakdanje življenje ljudi.
Cena: 3,00 EUR/učenca
Trajanje: 90 minut
Ključni cilji
- umestitev ključnih sprememb v načinu življenja na Slovenskem po drugi svetovni vojni v ustrezen zgodovinski čas in prostor
- razvijanje spretnosti zbiranja in izbiranja informacij iz različnih medijev, kritično presojanje njihove uporabne vrednosti
- oblikovanje svojih sklepov, mnenj, stališč in interpretacij
- razvijanje socialnih spretnosti pri različnih oblikah sodelovalnega učenja
|
Osamosvojitev Republike Slovenije
Iskanje informacij iz raznovrstnih zgodovinskih virov, delo v skupini, poročanje
Voden pregled demokratizacije in osamosvojitve Republike Slovenije (1980–2008) ob zgodovinskih virih. Spoznamo značilnosti in obseg jugoslovanske krize v osemdesetih letih ter razloge, ki so Slovence dokončno odvrnili od Jugoslavije. Pojasnimo ključne dogodke, ki so pripeljali do osamosvojitve. Obnovimo tudi vojno za Slovenijo in prvih dvajset let samostojne države, vključno z njenim mednarodnim povezovanjem.
Cena: 3,00 EUR/učenca
Trajanje: 90 minut
Ključni cilji
- opisovanje življenja Slovencev v socialistični Jugoslaviji z različnih perspektiv
- pojasnjevanje vzrokov za odločitev Slovencev za lastno državo
- pojasnjevanje mednarodnega povezovanja Slovenije
- z uporabo in učenjem ob raznovrstnih zgodovinskih virih oblikovanje svojih sklepov, mnenj, stališč in interpretacij
- razvijanje socialnih spretnosti pri različnih oblikah sodelovalnega učenja
|
Oblikovanje slovenske zahodne meje tekom 20. stoletja
Iskanje informacij iz raznovrstnih zgodovinskih virov, delo v skupini, poročanje
Na učni uri spoznamo, kako se je oblikovala današnja meja med Slovenijo in Italijo skozi celotno 20. stoletje. Spremljamo potek meje: rapalsko pogodbo, fašizacijo in italijanizacijo, italijansko okupacijo v času druge vojne, delitev Julijske krajine na cono A in B, oblikovanje Svobodnega tržaškega ozemlja in londonski memorandum. Zaključimo z osimskimi sporazumi leta 1975. Delo poteka v skupinah s pomočjo raznovrstnih primarnih in sekundarnih zgodovinskih virov. Poudarek je na sodelovalnem učenju.
Cena: 3,00 EUR/učenca
Trajanje: 90 minut
Ključni cilji
- umestitev ključnih dogodkov in procesov, povezanih s Slovenci ob zahodni meji, v ustrezen zgodovinski čas in prostor
- analiziranje in primerjanje reševanj slovenske zahodne meje in položaja Slovencev ter njihovega življenja v različnih obdobjih
- analiziranje večperspektivnih zgodovinskih virov in ob njih razvijanje sposobnosti samostojnega izbiranja in odločanja
- oblikovanje svojih zaključkov, mnenj, stališč in interpretacij
- razvijanje socialnih spretnosti pri različnih oblikah sodelovalnega učenja
|
Določanje slovenskih meja v 20. stoletju
Iskanje informacij iz raznovrstnih zgodovinskih virov, delo v skupini, poročanje
Učna ura, ki obravnava nastanek veljavne slovenske meje, ki se je spreminjala in postopno oblikovala skozi 20. stoletje. Ob pisnih in slikovnih virih osvetlimo glavne dogodke, ki so vplivali na nastanek meja, in na položaj prebivalstva na spornih mejnih območjih. Pogovorimo se tudi o položaju slovenskega naroda zunaj Slovenije in o položaju manjšine pri nas.
Cena: 3,00 EUR/učenca
Trajanje: 120 minut
Ključni cilji
- umestitev ključnih dogodkov in procesov, povezanih s slovensko mejo, v ustrezen zgodovinski čas in prostor
- analiziranje in primerjanje reševanj slovenske meje v različnih obdobjih
- analiziranje večperspektivnih zgodovinskih virov in ob njih razvijanje sposobnosti samostojnega izbiranja in odločanja
- oblikovanje svojih zaključkov, mnenj, stališč in interpretacij
- razvijanje socialnih spretnosti pri različnih oblikah sodelovalnega učenja
|
Kaj mi povedo zgodovinski viri?
Rokovanje in iskanje informacij iz različnih zgodovinskih virov
Učna ura, ki bo učencem in dijakom pomagala pri učenju uporabe zgodovinskih virov pri vsakdanjem učenju. Na učni uri bodo z branjem fotografij razvili vizualno pismenost, z branjem grafov in izsekov člankov pa spretnost zbiranja in izbiranja, analize, sinteze, kritične presoje vrednosti in uporabnosti informacij, ki jih lahko razberejo iz zgodovinskega vira. Vsebina učne ure zajema razglasitev slovenske samostojnosti in prve dni vojne za Slovenijo, torej 26.–28. 6. 1991.
Cena: 3,00 EUR/učenca
Trajanje: 60 minut
Ključni cilji
- učenje uporabe raznovrstnih zgodovinskih virov
- razvijanje spretnosti zbiranja in izbiranja informacij iz različnih medijev in kritično presojanje njihove uporabne vrednosti
- z uporabo in učenjem ob raznovrstnih zgodovinskih virih oblikovanje svojih sklepov, mnenj, stališč in interpretacij
- razvijanje socialnih spretnosti pri različnih oblikah sodelovalnega učenja
|
Jaz in mi
Tematski pogovor ob zgodovinskih virih o človekovih pravicah
Učna ura, ki vključuje javno razpravo. Na začetku se ukvarjamo s temami, kot so človekove pravice in dileme o človekovih pravicah. Te pravice, ki so zapisane v ustavo in deklaracijo o človekovih pravicah, so ključni stebri vsake demokratične družbe. Vendar nobena pravica ni absolutna. Kaj se zgodi, ko je demokracija na kocki? Kaj se zgodi, ko pridejo temeljne pravice v konflikt med seboj? Med pogovorom se mladi naučijo o temeljnih človekovih pravicah in o njih razpravljajo ob zgodbah in predmetih iz slovenske zgodovine 20. stoletja. Spoznanja navežejo na zgodbe, ki jih lahko vsak dan opazijo v njihovi skupnosti. Na učni uri želimo mlade spodbuditi, da oblikujejo svoje mnenje o temah, kot so človekove pravice, rasizem, antisemitizem in strpnost.
Cena: 3,00 EUR/učenca
Trajanje: 60 minut
Ključni cilji
- oblikovanje pogleda na svet, ki temelji na spoštovanju človekovih pravic, enakosti, demokraciji in odgovornem in kritičnem državljanstvu
- razvijanje sposobnost razumevanja in spoštovanja različnih ver, kultur in skupnosti
- poznavanje pomena medkulturnega dialoga in strpnosti ter premagovanja predsodkov in stereotipov
- razvijanje odprtosti do novih idej, do različnosti, večkulturnosti
- razvijanje kulture dialoga, spoštovanja drugačnih mnenj in stališč
- znati z dokazi zagovarjati svoje poglede in stališča
|
Delavnica izdelave fotografij brez fotoaparata
Ustvarjalna delavnica razvijanja fotografij
Vlastja Simončič (1911–2000) je bil mednarodno priznani umetniški fotograf in fotografski pedagog. Razvil je fotografske postopke za izdelavo fotografij brez fotografskega aparata in temnice. Učenci bodo eksperimentirali in razvijali svojo ustvarjalnost v tehnikah risanja in slikanja na svetlobi – izdelovali bomo starograme in kemograme.
Cena: 3,00 EUR/učenca
Trajanje: 45 minut
Ključni cilji
- razvijanje umetniške predstavljivosti in domišljije z zamišljanjem in ustvarjanjem
- doživljanje in spoznavanje umetniških jezikov in njihovih izraznih lastnosti
- uporaba in razvijanje spretnosti; spoznavanje, raziskovanje, eksperimentiranje z umetniškimi sredstvi in njihovimi izraznimi lastnostmi
- odkrivanje in negovanje specifičnih umetniških sposobnosti in nadarjenosti
|
Vodstvo po občasni razstavi Kruha in iger: Slikarstvo Toneta Kralja 1941–1945
Raziskovalni ogled razstave
Toneta Kralja sta globoko zaznamovali
obe svetovni vojni. Prvo je kot 17-letni fant izkusil na fronti ob reki Piavi.
Druga in čas med obema vojnama pa sta mu pokazala, do kakšnih skrajnosti lahko
privede človeška norost. Fašistični pritisk in vse hudo je
sprejel kot izziv in ustvaril izvirni nezamenljivi slog. V vsakem prizoru je
našel priložnost, da je v poslikave vpletel narodnostni utrinek, skrbno je
izbiral barvno simboliko, atribute in vloge upodobljenih osebnosti. Ob Kraljevih delih bomo z učenci
in dijaki spoznavali družbeno življenje njegovega časa, posvetili se bomo
motivom in simboliki ter predstavili zgodovinske okoliščine, ki so zaznamovale
njegovo likovno ustvarjanje. Poleg likovnih del bodo
predstavljeni tudi restavratorski posegi, saj je prav restavratorski poseg na
delu Panem et circenses spodbudil
pripravo razstave.
Trajanje: 60 minut
Vstopnina v muzej (za ogled vseh razstav): 4,00 EUR/učenca
Vodstvo: 1 EUR/učenca
Pregledno vodstvo po občasni razstavi Sarajevo 1984
Raziskovalni ogled razstave
Voden ogled razstave bo prilagojen različnim
starostnim stopnjam. Z razstavo bomo pričarali vzdušje olimpijskih iger in
otvoritvene slovesnosti ter dali poudarek simboliki, ki jo olimpijsko
tekmovanje nosi s seboj. Preko predmetov in zapuščine ZOI Sarajeva 1984 bodo
učenci spoznali tako organizacijsko kot športno vlogo Slovencev na igrah ter izvedeli,
zakaj so se ravno te igre tako ukoreninile v zgodovino Slovencev. Poseben
trenutek na razstavi bo predstavljala še t. i. »soba spominov«, ki bo učence
popeljala v osemdeseta leta. Prostor bo omogočal vpogled in možnost za pogovor
o spremembah naše družbe in vsakdana v zadnjih štirih desetletji.
Trajanje: 90 minut
Delovni listi: OŠ/2. in 3. triada, SŠ
Vstopnina v muzej (za ogled vseh razstav): 4,00
EUR/učenca
Vodstvo: 1,00 EUR/učenca
Foto: Janez Pukšič
Pregledno vodstvo po občasni razstavi Zdravstvo in medicina na Slovenskem od začetka 20. stoletja do danes. Izbrana poglavja.
Voden ogled razstave
Vodstvo po občasni razstavi bo različnim
starostnim skupinam približalo izbrane teme iz zanimive zgodovine slovenskega
zdravstva in medicine v 20. in 21. stoletju. Obiskovalci bodo spoznali delovne
obleke in prisegi zdravnikov ter osebja zdravstvene nege, izvedeli, kdaj je
začel delovati prvi zdravstveni dom in se seznanili s turbulentno zgodovino
največje bolnišnice v slovenskem prostoru. Ogledali si bodo vojaška nosila in
sanitetni nahrbtnik iz 1. svetovne vojne, operacijsko mizo iz partizanske
bolnišnice in prisluhnili spominom zdravnika iz obdobja osamosvojitvene vojne
leta 1991. Nedvomno jih bodo pritegnila impozantna »železna pljuča«, ki so
omogočala dihanje pacientom z otroško paralizo, ter predstavitev nalezljivih,
danes večinoma ozdravljivih, bolezni. Če vas zanima tudi, kako je izgledala
naprava za zunaj telesni krvni obtok in kdaj je potekala prva operacija na
odprtem srcu ter drugi najbolj izstopajoči dosežki slovenske medicine in
zdravstva od začetka 20. stoletja do danes, razstave in vodstva po njej nikakor
ne smete zamuditi.
Trajanje: 60 minut
Delovni listi: OŠ/2. in 3. triada, SŠ
Vstopnina v muzej (za ogled vseh razstav): 4,00 EUR/učenca
Vodstvo: 1 EUR/učenca
Foto: Gradnja osemnadstropne stavbe Kliničnega centra, november 1967, Ljubljana.
Foto: Marjan Ciglič.
Zimski športni dan na drsalkah
Športna delavnica ob razstavi Zimske olimpijske igre
Znaš
drsati? Super. Če ne, ni problema. Pridi in se nauči drsati ter uživaj na ledu.
V okviru razstave Sarajevo 1984 bomo pred halo Tivoli postavili ledeno ploskev,
kjer se bodo otroci lahko učili drsati in se predali užitkom na ledu.
Trajanje: 60 minut
Cena: 3,00 EUR/učenca
Le kaj nam imajo povedati?
Literarno zgodovinska učna ura ob razstavi Toneta Kralja
Ustavili se bomo ob izbranih slikah Toneta
Kralja, si jih podrobneje ogledali ter jih skupaj raziskali. Vse osebnosti na umetnikovih
slikah so zelo nazorno in zgovorno naslikane. Obrazi, kretnje, simboli in barve
sporočajo misli, ki jih bomo poskušali umestiti v zgodovinski okvir in
ustvariti stripovski prizor. Učenci ali dijaki bodo razdeljeni v skupine opremili
likovna dela z besedili v oblačkih in ustvarili dialog med upodobljenimi
osebnostmi, ali celo ustvarili strip.
Trajanje: 60 minut
Cena: 3,00 EUR/učenca ali dijaka
Simbolika na likovnih delih Toneta Kralja
Voden pogovor ob razstavi Toneta Kralja
Tone Kralj je v svoje likovno
ustvarjanje vključil skrbno izbrane zgodovinske prizore in osebnosti, ki jih je
pospremil z močno simboliko. Na interdisciplinarni učni uri bomo z učenci ali
dijaki s pomočjo razstavljenih zgodovinskih virov, kot so uniforme, čelade,
fotografije in zapisi raziskovali in odkrivali simbole, ki so upodobljeni na
razstavljenih slikah, ter jih podkrepili s podrobnejšo razlago zgodovinskih
okoliščin, ki so privedle do nastanka posameznega likovnega dela.
Trajanje: 60 minut
Cena: 3,00 EUR/dijaka
Vsakdan v 80. letih
Voden pogovor o vsakdanjem življenju v 80. letih ob razstavi Zimske olimpijske igre
Učna ura bo potekala v rekonstruirani dnevni
sobi in pokazala vsakdanje življenje v 80. letih. Živahno desetletje bo
predstavljeno na zabaven in poučen način. Učence bo spodbudilo k dotiku,
občutku in interakciji z razstavo, da odkrivajo način življenja v bližnji
preteklosti na samostojen način.
Trajanje: 60 minut
Cena: 3,00 EUR
Ferplej je zakon
Tematska učna ura za krepitev pozitivnih vedenjskih vzorcev
Učna ura, na kateri bomo z različnimi nalogami
krepili olimpijske vrednote kot so odličnost, sodelovanje, strpnost in
prijateljstvo. Skozi zabavne naloge, ki temeljijo na prepletu teorije in
prakse, bomo sprejemali različnost in oblikovali okolje, v katerem bo vsak
učenec ali dijak našel svoje pozitivne lastnosti, pri katerih velja vztrajati.
Trajanje: 60 minut
Cena: 3,00 EUR/učenca
Vodstvo po razstavah ali delavnice lahko rezervirate na spodnjih kontaktih. V kolikor imate kakršna koli vprašanja, povezana s pedagoško-andragoškim delom, nas prav tako kontaktirajte. Z veseljem vam bomo odgovorili.
T (01) 300 96 21
M 051 353 901
E prijava@muzej-nz.si