V teh dneh se je začela gradnja
nadomestnega železniškega nadvoza čez Dunajsko cesto v središču Ljubljane. Nov
nadvoz naj bil imel šest železniških tirov, dva tira bosta dobili tudi progi
proti Kamniku in Gorenjski.
V času obnove se napovedujejo
zapore cestnega prometa na Dunajski cesti, ki predstavlja eno glavnih vpadnic v
mestno središče. Prestolnici se tako v času obnove obeta prometni kolaps.
Težave pa ljubljansko
železniško vozlišče pestijo že vse od 50-ih let naprej. Že leta 1955, je bil tako
zabeležen podatek, da se zapornice na takratni Titovi cesti (danes Dunajski)
zapro kar 165-krat na dan, kar je pomenilo zaporo ceste za kar 7 ur. Leta 1961
so tako najprej porušili sedem gospodarskih objektov ter iz območja preselili
57 družin. Gradnja podvoza se je začela marca 1962, nad njo pa je ves čas
gradnje nemoteno potekal železniški promet. Obnovljena Titova cesta je bila za
promet odprta 8. novembra 1962. Novozgrajeni 40 metrov dolg in 20 metrov širok
podvoz je za železniški promet omogočal štiri železniške tire.